Bliv partner i VisitHorsens

Som partner i VisitHorsens bliver din virksomhed en del af et stærkt fællesskab, der samarbejder om at udvikle Horsens-området og skabe vækst og aktivitet, så endnu flere glade gæster tiltrækkes til området.

Sammen arbejder vi målrettet for øge synligheden af-, interessen for- og kendskabet til Horsens kommune og alle områdets spændende tilbud inden for bl.a. kultur, natur og gastronomi.

Vores mål er at gøre din virksomhed synlig og tilgængelig overfor områdets gæster, samt at give alle besøgende et professionelt og unikt turismeprodukt, der på én gang vejleder og inspirerer til oplevelser i området.

Som partner anbefaler vi din virksomhed til områdets gæster og vi tænker jer ind i alle relevante sammenhænge med henblik på meromsætning.

Vi markedsfører vores partneres virksomheder via trykte og digitale medier, f.eks. velkomstguides, bykort, interaktive infoskærme, web, app og sociale medier.

Igennem turistsamarbejdet Kystlandet, der også dækker VisitOdder, markedsfører vi Horsens- og Odderområdet nationalt så vel som internationalt.

Fordele ved at blive partner i VisitHorsens

Som partner får du bl.a.:

  1. En profil på VisitHorsens.dk, som har ca. +184.000 besøgende (2016). Profilen bliver tilgængelig på dansk, tysk og engelsk og indeholder beskrivelse, kontaktoplysninger, billeder m.m.
  2. Visning i områdets 31 turist infoskærme, der hjælper gæsterne med at finde spisesteder, shopping, oplevelser, overnatning m.m. Skærmene er placeret i turistinformationen, på overnatningssteder, på banegården, i midtbyen osv. Skærmene havde 154.515 visninger i 2016.
  3. Visning i VisitHorsens’ app, der guider gæsterne på samme måde som turist skærmene, bare i lommeformat.
  4. Mulighed for at synlighed i byens velkomstguide - oplag: 19.000 stk.
  5. Mulighed for at synlighed i byens city map – oplæg: 50.000 stk.
  6. Adgang til turistmaterialer, der kan uddeles til gæster, herunder bl.a. velkomstguides og city maps.
  7. Turistambassadører, som på udvalgte steder guider byens gæster til de bedste oplevelser med fokus på alle partnere.
  8. 20 turistfilialer som gæsterne kan henvende sig til for yderligere information. Turistfilialerne er fordelt over hele kommunen.
  9. Mulighed for at få aktuelle events og faste aktiviteter synliggjort i ca. 40 brochureudleveringssteder i og omkring Horsens.
  10. Månedlige oversigter over udvalgte events og aktiviteter. Oversigterne kan hænges op eller udleveres til gæster.
  11. Partnermails med aktuel og vigtig information samt tips til hvordan du/I får mest muligt ud af partnerskabet.
  12. Mulighed for sparring i forhold til salg og udvikling af virksomheden samt mulighed for at indgå i en mersalgsindsats på tværs af kommunegrænserne.
  13. Mulighed for at deltage i større profilskabende aktiviteter.

Partnerskabstyper

Der findes 3 kategorier af basis-partnerskaber, alt efter hvilken type og størrelse virksomhed du har:

Basis partnerskab 1
- for barer/natteliv/diskoteker, events, små gårdbutikker, gallerier, taxaselskaber, turismeprodukter drevet 100% af frivillige og B&B værter med 1-2 værelser.

Basis partnerskab 2

- for restauranter, caféer, overnatningssteder med 3-10 enheder/værelser, mindre turismeaktører/aktiviteter, butikker og større gårdbutikker.

Basis partnerskab 3
- for attraktioner, museer, større overnatningssteder (hotel, camping, vandrehjem), shoppingcentre og butikskæder med flere enheder.

Derudover er der mulighed for Pro partnerskab og VIP partnerskab, som får din virksomhed helt frem i forreste række og giver ekstra synlighed, når gæsterne skal planlægge deres ophold.

Læs VisitHorsens’ partnerskabsbrochure her og få mere information om de forskellige partnerskaber, se hvad det koster og bliv klogere på mulighederne for ekstra synlighed.

Har du spørgsmål vedr. partnerskab i VisitHorsens? Så kontakt os på tlf. 61724580 eller på mail til info@kystlandet.dk.

Del denne side

Basis Partnerskab 1

Basis Partnerskab 2

Basis Partnerskab 3

Pro Partnerskab

VIP Partnerskab